Založ si blog

Slovák za jeden skutok trestaný 5x, výnimka, či samozrejmosť! ? !. .. II

Musím napraviť to, čo som poriadne nedomyslel. Myslel som si totiž, že aj keď som nikomu neublížil, bol som aj tak súdený a odsúdený od okolitej verejnosti. Vodič, ktorý nafúka nad 1 promile je trestne stíhaný, to už vieme z nového zákona. Ale stále sa pýtam, prečo??? Sedel v osobnom aute, mal naštartované, a nafúkal, a vodičák mal zadržaný na všetke skupiny! Pýtam sa zas prečo? Prečo sa vezme vodičák, ako celok, aj keď je prichytený napríklad cyklista???

To som mal na mysli, toto som mal v úmysle napísať,na tento správny a perfektný zákon som chcel poukázať. Vodič, ktorý vykonáva správne a zodpovedne svoju profesiu, si cení každý detail svojej práce, alkohol, ak, tak až potom, s priateľmi, po pracovnej dobe.

Ako by sme potom mali pristupovať k cyklistom a chodcom? Mali by sme cyklistovi brať vodičák, aj keď je to jeho živobytie? Mali by sme súhlasiť aj s tým, že ak sa niekto živý profesiou vodič, a na prechode pre chodcov nafúka, mu vezmeme a zadržíme vodičák? Je predsa priamym účastníkom cestnej komunikácie, nie? Mali by sme, veď prečo nie? Takýchto, čo do teraz platili daň, takýchto vyvrheľov sa treba zbaviť…

Čo ak po ceste ide iba chodec? Je účastník ces. komunikácie? Je! Ten ale nemá VP,. Tak mu teda vezmeme výučný list, veď predsa ohrozil životy iných pod vplyvom návykových látok! Áno berme aj takým, čo nemajú vodičák, a neživý ich práve vodičák, iba diplomy a výučné listy!

Musel som toto napísať, lebo poviem už iba ,,hoď kameňom, ktorý si bez viny„!

Tento systém má teraz o jedného idiota menej, čo platil do systému zo svojej práce, platil štátu, a teraz má z neho doslova hovno, lebo sa podľa ústavy má o neho postarať…Sme v krajine zázrakov, však? Už nič neplatím ja, ale vy! Teraz napíšem zo svojej pozície svinstvo, ,,živte ma, tak isto ako som živil aj ja tých, čo majú systém úplne v p….

Ešte stále si myslíte, že ma treba ľutovať? Nie.

Ešte stále si myslíte, že môj trest bol nedostatočný? Nie.

Ešte stále si myslíte, že moja mamka by ma mala vyfackať? /ona už nie je, zomrela, a chvála bohu sa tejto zákonnej blbosti nedočkala/…Nie.

Čo (ne)vieme o parazitoch? Čo nám vlastne (ne)spôsobujú?

23.09.2014

Parazit je taký organizmus, ktorý cudzopasí na hostiteľovi. Parazit žije paralelne s nami, vo vnútri nášho tela, využívajúc pre svoj život našu energiu, naše bunky alebo potravu, ktorú sme zjedli. Človek je schopný nosiť v sebe viac ako 100 rôznych parazitov, od mikroskopických veľkostí až po veľké, niekoľko metrov dlhé pásomnice. Parazity sa nevyskytujú iba v [...]

Slovák za jeden skutok trestaný 5x, výnimka, či samozrejmosť! ?!

21.09.2014

Píšem teraz skutočný príbeh, ktorý sa stal tu na Slovensku, a je to môj príbeh. V poslednom čase sa všetci stretávame s medializovanými okolnosťami ohľadne alkoholu a vodičov. Samozrejme je toto správanie odsúdeniahodné, ale… Osobne som proti alkoholu za volantom, lebo ako je známe, alkohol-auto=zbraň. Ja som tiež bol jeden stých, čo si vypili a sadli za volant, [...]

Rakovina a tajnosti, prečo?

21.09.2014

Zdravím všetkých. Chcem vám napísať pár riadkov, aby ste aj vy pochopili podstatu rakoviny. Mám silné nutkanie napísať pravdu o všetkom, čo iní prehliadajú, mám chuť otvoriť hlavu aj neodborníkom, čiže laikom, mám chuť vykričať do sveta jednu, či sto alebo aj stotisíc argumentov, že máme vymývané mozgy! Je to už od čias komunistickej éry-socializmu. Trvalo to [...]

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 11021x
Priemerná čítanosť článkov: 2755x

Autor blogu

Archív