Založ si blog

Slovák za jeden skutok trestaný 5x, výnimka, či samozrejmosť! ?!

Píšem teraz skutočný príbeh, ktorý sa stal tu na Slovensku, a je to môj príbeh.

V poslednom čase sa všetci stretávame s medializovanými okolnosťami ohľadne alkoholu a vodičov. Samozrejme je toto správanie odsúdeniahodné, ale…

Osobne som proti alkoholu za volantom, lebo ako je známe, alkohol-auto=zbraň. Ja som tiež bol jeden stých, čo si vypili a sadli za volant, vlastne ja som pil za volantom, ale auto sa v mojom prípade nepohybovalo, asi tak, ako keď si vypije rybár na rybách pri jazere, a je zima. Až taká, že si naštartuje, aby si zakúril v aute a zohrial sa. Môj prípad bol o inom, nie o rybách, skôr o psychike, ktorá mi podlomila nohy a do záhradkárskej oblasti, kde nikto nie je, nikto ma nebude súdiť, som otočil fľašu s alkoholom a naštartoval som svoje auto. Je toto riešenie? Je toto správne? Určite nie! Úmysel pokračovať v jazde nebol, takže vedomie, aj keď pod vplyvom alkoholu, mi to nedovoľovala. Zamyslený, čo a ako si svoj život vôbec usporiadam, do hry vstupuje ctihodný občan. Telefón v ruke a na druhej strane POLICIA. Záhradkárska oblasť! Nie cesta alebo komunikácia! Som zlodej? Nie, opustíte túto oblasť, a slučka na mňa je pripravená, opúšťam oblasť, na ktorej nemám čo hľadať, nemám tam svoju záhradku, len svoje nevyriešené problémy s kopcom alkoholu v krvi! Presuniem sa inde, veď nie je problém, no akosi som prišiel na cestu, bolo to presne 70 metrov od  záhrad, kde na mňa s veselým úsmevom čakala privolaná hliadka. Postup zákonodarcov tu nechcem opisovať, len to, čo bude nasledovať, to, čo musí každý alkoholik podstúpiť, aby…

Aby čo? Podstúpil ponižovanie, opovrhovanie, neúctu k človeku,šikanovanie, odvrhnutie svojich najbližších, či platiť zato, čo nebolo ani v pláne, ani v úmysle ani v podstate vykonané? Nikomu som neublížil, nikoho nezranil, nič nespôsobil…A teraz to začne.

Bol štvrtok, prišli sme na pohotovosť, či som zdravotne statný znášať väzbu, som. Nasleduje pánska jazda do zadržovacie väzby. Tá ma 2×3 metre a je tam záchod bez dosky, posteľ prišraubovaná k podlahe tak ako aj stolík so stolčekom, kamera na vás, a umývadlo, ktoré sa spustí len tlakom. Nad hlavou máte ventilátor, ktorý je pustený, vďaka dobrému bacharovi celý deň a aj noc, takže začína peklo, ktoré ste pred tým ani nepoznali. Neon vám svieti celý čas do tváre, ventilátor hlučne vysáva vydýchaný vzduch, a vy sa skúšate zakryť spacákom, pod ktorým sa vám zdvíha žalúdok od smradu a predstave, kto sa ním už musel zakrývať.

Piatok: nasleduje vypočúvanie, berú vás všade, ako alkoholika, a aj tak s vami jednajú, nehovoriac už o tom, že sa priznáte, že ste vodič z povolania. V sobotu ani nedeľu páni sudcovia nepracujú, proste si musíte vyčkať na ortieľ až do pondelka.

Sobota: raňajky, obed, večera. Aký bachar, také jedlo. Nebojte, od hladu neumriete, dajú vám bagetu kuraciu, bagetu šunkovú a večer bagetu syrovú. Mám smolu, som bez zubov, robia mi totiž protézu, takže dobrú chuť. Inak vody máte až, až. Vychádzka podľa bachara, ale podľa zákona to má byť jedna hodina denne. Som fajčiar, a nemať cigu, je až hystéria, a ja som ju zažil.

Nedeľa: to isté, čo minulý deň, no prišiel normálnejší bachar, a mali sme aj v mikro vlnke hriate hotové jedlo, to bola priam delikatesa. Ciga zas len raz za deň, to znamenalo sa prefajčiť hádam až na podstatu pľúc, fajčiť, čo vládzem, kedy už neviete dýchať, potrebujete aspoň smrad z cigarety, bože!

Pondelok: čaká sa na súd, seriete aj keď vôbec nejete do misy bez poklopu, a oni vás sledujú. Hajzlák si musíte šetriť,to iste je aj o smrade z toalety, je vaša, a je tam! Prichádza súd, čakáte na to, ako pri vyrieknutí budete reagovať, ako sa prispôsobíte, ako budete odpovedať svojim najbližším, svojmu zamestnávateľovi, ktorý vás považoval za elitu podniku, ako poviete svojej dcére, že to je tak, ale má to vyzerať inak! Otázky do nekonečna, odpovede žiadne..

Som tu, sudkyňa prejednáva môj prípad a ja sedím pred súdnou sieňou, čakám. Otvoria sa dvere a ja vstupujem. Prebieha to veľmi rýchlo, bez emócii, bez okolkov, som vinný, a máte 650 zaplatiť pokutu za vedenie vozidla pod vplyvom. Máte aj zákaz činnosti viesť voz na dobu dvoch rokov. Máte aj podmienku na tri mesiace, bodka…

Čo to vlastne znamená?

Nič moc, iba toľko, čo vás čaká. TREST!

650 eur si zaplatíte trest za vedenie vozidla, inak idete do basy!

Musíte prejsť psychiatrickým vyšetrením, že nie ste alkoholik za 50 eur, to je už druhý TREST.

Potom nasleduje psychologické sedenie, kde sa zhromaždili viacerí vo vašom postavení, a klábosite o alkohole, akoby nebolo každému jasné, že je tu alkohol 1000-ce rokov! Stálo to 270eur!

V podniku, kde som pracoval som nespĺňal podmienky zmluvy, takže končím, tretí TREST! To ešte nie som na konci, lebo mi treba robiť aj opravne skúšky, to je štvrtý TREST za 20 eur.

Piaty TRESTsi nechávam ako perličku, musím zas absolvovať psychologický pohovor, ak sa rozhodnem ostať v podniku, a samozrejme mi to podnik nijak neuľahčí, sú to smernice v rámci podniku.

Ste vlastne nikto, Alkoholik, ktorý sa svojej rodine nevie pozrieť do očí, ste alkoholik, ktorý musí vyplatiť všetky nezmyselné prehrešky a ste alkoholik, ktorý nemá šancu ani dostať niečo iné, ako sa dá zamestnať, podnikať, či sa vrátiť na svoj post. Je proste jeden z tých, čo chcú, ale nemôže ani podnikať, ani sa zamestnať, ani to, a ani toto. Štát takýchto alkoholikov poslal za dvere, nemá z neho už príjem, a nehľadá ani to, kde by mohol byť prínosom spoločnosti, kde by odvádzal daň, kde by platil zdravotnej, či sociálnej poisťovni…proste nič! TENTO ČLOVEK NIE JE VHODNÝ PRE SPOLOČNOSŤ!!!

Som to ja, a tento príbeh je pravdou, som na hrane a štát nechce mať so mnou už nič spoločné, takže si pripadám nepodstatný, a ostatní vedzte, že vám už nebudem prispievať na sociálne, na zdravotné, na dôchodkové, či do nezamestnanosti! Lebo to tento system nechce!

A v neposlednej rade vám táto skvelá spoločnosť, pri podobnom prehrešku, chce zabaviť váš majetok /auto/!!!!!! Len nech to v parlamente schvália.

 

Slovák za jeden skutok trestaný 5x, výnimka, či samozrejmosť! ? !. .. II

23.09.2014

Musím napraviť to, čo som poriadne nedomyslel. Myslel som si totiž, že aj keď som nikomu neublížil, bol som aj tak súdený a odsúdený od okolitej verejnosti. Vodič, ktorý nafúka nad 1 promile je trestne stíhaný, to už vieme z nového zákona. Ale stále sa pýtam, prečo??? Sedel v osobnom aute, mal naštartované, a nafúkal, a vodičák mal zadržaný na všetke skupiny! Pýtam [...]

Čo (ne)vieme o parazitoch? Čo nám vlastne (ne)spôsobujú?

23.09.2014

Parazit je taký organizmus, ktorý cudzopasí na hostiteľovi. Parazit žije paralelne s nami, vo vnútri nášho tela, využívajúc pre svoj život našu energiu, naše bunky alebo potravu, ktorú sme zjedli. Človek je schopný nosiť v sebe viac ako 100 rôznych parazitov, od mikroskopických veľkostí až po veľké, niekoľko metrov dlhé pásomnice. Parazity sa nevyskytujú iba v [...]

Rakovina a tajnosti, prečo?

21.09.2014

Zdravím všetkých. Chcem vám napísať pár riadkov, aby ste aj vy pochopili podstatu rakoviny. Mám silné nutkanie napísať pravdu o všetkom, čo iní prehliadajú, mám chuť otvoriť hlavu aj neodborníkom, čiže laikom, mám chuť vykričať do sveta jednu, či sto alebo aj stotisíc argumentov, že máme vymývané mozgy! Je to už od čias komunistickej éry-socializmu. Trvalo to [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 11047x
Priemerná čítanosť článkov: 2762x

Autor blogu

Archív